مقررات پذیرش بیماران و مراجعین

مراجـعين محترم، از اينكه اين آزمايشگاه را براي انجام آزمايش­هاي خود انتخاب نموده­ ايد، سپاسگزاريم و از شما  خواهشمنديم با مطالعه و رعايت نكات زير كه به منزله قبول مقررات آزمايشگاه مي­باشد، ما را در ارائه خدمات بهتر ياري فرماييد:

 

  1. آزمايشگاه روزهاي شنبه تا چهارشنبه از ساعت 07:30 صبح الي 22:00 و روزهاي پنجشنبه از ساعت 07:30 صبح الي  21:00 يكسره آماده ي ارائه ي خدمات مي­باشد.  روزهاي جمعه و ساير روزهاي تعطيل رسمي آزمايشگاه تعطيل مي­باشد.

 

2.براي حفظ آرامش محيط،  لطفا سكوت را رعايت بفرمایید .

 

3.سيستم نوبت دهي و فراخواني بيمار در مراحل مختلف پذيرش و نمونه گيري اتوماتيك مي­باشد و شماره نوبت شما به ترتيب توسط پذيرش و نمونه گيري اعلام خواهد شد. بديهي است مراجعيني كه روزهاي قبل پذيرش شده ­اند ، فقط در نوبت نمونه گيري قرار مي­گيرند و لذا ممكن است زودتر به اتاق نمونه گيري فراخواني شوند.

 

4.پذيرش آزمايش در تمام ساعات فعاليت آزمايشگاه انجام مي­شود.

 

5.لطفا به سوال پرسنل پذيرش و نمونه گيري در مورد سابقه ي بيماري، علائم باليني و مصرف دارو، با دقت و به درستي پاسخ دهید .

 

6-آزمايشگاه در موارد ضروري  ( با صلاحديد پاتولوژيست مسئول فني آزمايشگاه ) در مورد تكرار انجام آزمايش، تكرار نمونه گيري و يا ويزيت بيمار توسط پزشك مشاور آزمايشگاه، تصميم گيري مي نمايد و مراتب در صورت لزوم به بيمار تلفني اطلاع داده مي­شود و يا حضوراً به وي اعلام مي­گردد.

 

بديهي است وقوع حوادث پيش بيني نشده كه در حیطه اختيار و كنترل آزمايشگاه نباشد، مانند  نرسيدن موادي كه بايستي از خارج از كشور خريداري  شوند ،  نياز به سرويس اضطراري دستگاه ، بروز حادثه براي كارشناس يك بخش و  ساير موارد غير منتظره، ممكن است موجب تاخير در آماده شدن جواب گردد.

از شما هموطن محترم انتظار مي رود كه در چنين شرايطي از خود صبر و متانت نشان دهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *